.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاهوتی:دستور محمدی زاده برای جلوگیری از آلودگی خزر
سرنوشت دریاچه ارومیه در دریای خزر تکرار نشود!
شمال نيوز: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سواحل استان گیلان آلوده است و مدتی است که گلوله های قیری در این سواحل مشاهده می شود که نشان از آلودگی آب های این دریاچه است که آغشته به مواد نفتی شده است.

شمال نيوز: عضو کمیسیون عمران مجلس از بازدید محمد جواد محمدی زاده. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از دریاچه خزر خبر داد و گفت: ایشان برای جلوگیری از تداوم آلودگی دریاچه خزر دستور پیگیری این مساله و ریشه یابی آنرا داد .
به گزارش شمال نیوز ،مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس در گفت وگو با خبرنگار بولتن با اشاره به حضور محمد جواد محمدی زاده در استان گیلان و بازدید از سواحل دریاچه خزر گفت: سواحل استان گیلان  آلوده است و مدتی است که گلوله های قیری در این سواحل مشاهده می شود که نشان از آلودگی آب های این دریاچه است که  آغشته به مواد نفتی شده است.


وی افزود: از آنجا که ایران از سواحل دریای خزر بهره برداری نفتی ندارد این آلودگی ناشی از عدم رعایت کشورهای آذربایجان و دیگر کشورهای حاشیه دریای خزر است که قوانین زیست محیطی و دیگر قوانین بهره برداری را رعایت نمی کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: آقای محمدی زاده مقرر کرد که سریعا به موضوع آلودگی رسیدگی تا از آلودگی بیشتر این دریاچه جلوگیری شود.



لاهوتی تصریح کرد: همچنین قرار شد تا مشکل آلودگی مذکور از کشورهای همسایه ایران پیگیری و ریشه های این آلودگی مشخص و کنترل شود.
به گزارش خبرنگارما، کارشناسان معتقدند که با اقدامات و کارشناسی به موقع، امید است که باسرعت و اقتدار کافی، از گرفتار شدن دریای خزر به آلودگی و مشکلات مختلف پرهیز شود و از تکرار سرنوشت دریاچه ارومیه در دریای خزر جلوگیری کنیم و با جلوگیری ازآلودگی های نفتی، از منابع دریایی و محیط زیست کم نظیر مازندران و گیلان حفاظت کنیم.
اگر امروز اقدام مناسب صورت نگیرد علاوه بر آلودگی ها، سواحل کم نظیر و فرصت های کسب وکار و ماهی گیری و سایر منابع دریای خزر را از دست می دهیم.
اقدامات نامناسب همسایگان و ریختن زباله های کارخانه ها و گردشگران، و آلودگی نفتی تهدید  بزرگی است و باید با اطلاع رسانی به موقع و اقدامات اجرایی مانع از تخریب دریای خزر و منابع آن شویم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 20 شهريور 1391
افرین اقای لاهوتی مافکر کردیم فقط کار شما کم کردن اختیارات شوراها است ولی نظرات دی
گر هم میدهد آفرین و مرحبا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.244 seconds.